Pradinis Verslas Rėmėjų medžiaga Apskaitos tvarkymo paslaugos – tiek einamiems, tiek apleistiems  buhalteriniams darbams

Apskaitos tvarkymo paslaugos – tiek einamiems, tiek apleistiems  buhalteriniams darbams

702
0
buhalterio

Dalis vidutinių ar mažesnių įmonių vis dažniau priima sprendimą, jog, užuot išlaikius pastovų buhalterio etatą, kur kas labiau apsimoka samdyti buhalterinės apskaitos įmones, atliekančias aktualias apskaitos procedūras. Jei buhalteris savo kabinete sėdi nuo 8 iki 17 valandos, tai dar nereiškia, jog visas tas laikas yra skiriamas produktyviam darbui. Tačiau, net jei buhalteris ir sėdėtų sudėjęs koja ant kojos, jam privalu mokėti sutartyje numatytą darbo užmokestį. Skamba nelabai patraukliai? Efektyviausia bei protingiausia išeitis – apskaitos tvarkymo paslaugos, teikiamos specializuotų apskaitos bendrovių. Pastarosios profesionalią pagalbos ranką išties ir tais atvejais, kai yra aktualus apleistos buhalterijos tvarkymas.

Apskaitos užduotys, priklausomai nuo šių specifikos, turi būti atliekamos tam tikru periodiškumu, pavyzdžiui, mokesčiai bei atlyginimai darbuotojams skaičiuojami kas mėnesį, pajamos deklaruojamos ir deklaracijos VMI pateikiamos kartą į metus ir panašiai. O kur visa eilė darbų, kurių net pavadinimai žmonės, neturintiems specializuotų žinių, nieko nesako! Tačiau net ir tais atvejais, kai tam tikri apskaitos darbai nebuvo laiku atlikti, o, vaizdžiai tariant, lendantys „galai“ jau gresia rimtais nemalonumais, yra išeitis. Tai – apleistos apskaitos tvarkymo paslaugos. Savaime suprantama, visi nepadaryti apskaitos darbai turėtų būti atliekami vos tik pastebėjus tokią situaciją, o nelaukiant, kol viena ar kita atsakinga institucija pagrūmos pirštu. Juk, kaip sakoma, klysti žmogiška: svarbiausia klaidas pripažinti ir stengtis jas ištaisyti.

Apleistos apskaitos tvarkymo paslaugos apima visą eilę užduočių:

  • Sutvarkomi pirminiai apskaitos dokumentai.
  • Parengiamos finansinės atskaitomybės ataskaitos.
  • Atliekamas mokesčių perskaičiavimas.
  • Ūkinės operacijos registruojamos į atitinkamus apskaitos registrus.
  • Randamos ir ištaisomos klaidos įvairiuose apskaitos dokumentuose
  • Parengiamos visos reikalingos ataskaitos ir pateikiamos atsakingoms valstybinėms institucijoms ir kita.

Gali būti, jog vienai įmonei bus aktuali tik viena ar kita apleistos buhalterijos tvarkymo užduotis, tuo tarpu kitai, pradėjus analizuoti šios apskaitos dokumentus, darbų galo, atrodytų, net ir nesimato…Tačiau profesionaliems, patyrusiems buhalteriams tai yra lengvas „riešutėlis“, aišku, susijęs su didesnių pastangų ir laiko darbams atlikti būtinybe. zSvarbiausia žinoti, kur kreiptis ir, žinoma, tai padaryti kiek įmanoma anksčiau.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia