Mokslo metų pabaigoje – įspūdinga rėmėjų dovanota kelionė

Nors mokslo metai jau baigėsi, Želvos vidurinės mokyklos mokiniai vis dar prisimena įspūdingiausias jų pabaigos akimirkas. O tokių tikrai netrūko.

Mūsų mokyklos rėmėjai – VŠĮ „Auxilium projektai“ – geriausiai besimokančius mokyklos moksleivius, jų tėvelius bei mokytojus  pradžiugino turininga kelione palei Nemuną iki pat Ventės Rago. Ji buvo surengta kartu su kelionių agentūra „Ditma“.

Ankstų rytą išvykę iš Želvos, patraukėme Raudonės link. Čia apžiūrėjome Raudonės pilį, vaikščiojome po pilies kiemą, parką, o susipažinti su jos istorija mums padėjo mus lydėjusi gidė. Taip pat lankėmės Raudondvaryje, Veliuonoje, pabuvojome ant Rambyno kalno. Galėjome pasigrožėti vaizdu nuo šio įspūdingo kalno, kuris dėl puikaus kraštovaizdžio vadinamas Vilkyškių kalvagūbrio karūna.  Smalsu buvo pasižvalgyti kitapus Nemuno – ten jau Rusijos žemės. Užsukome ir  į senąsias Bitėnų kapinaites aplankyti žinomo lietuvių rašytojo, filosofo  Vydūno kapo. Dienai įpusėjus vykome į Ventės Ragą stebėti žieduojamų paukščių. Čia mus pasitiko ornitologas, kuris supažindino su šiuo darbu ir paukščių žiedavimo ypatumais. Jo nuotaikingas ir gyvas pasakojimas sukėlė daug teigiamų emocijų. Vėliau Mingės kaime  plaukėme laivu – išplaukėme net į Kuršių marias. Laive skanavome tikros žuvienės, grožėjomės marių vandens didybe.

Vėlai vakare, kupini įspūdžių, pavargę, bet linksmi,  grįžome namo. Daugelis šiuo maršrutu keliavome pirmą kartą, tad turėjome galimybę suprasti, kokia graži ir įvairi mūsų gimtoji Lietuva. O už kelionę nuoširdžiai esame dėkingi savo rėmėjams – VŠĮ „Auxilium projektai“. Jei ne jie, šios įsimenančios kelionės nebūtų buvę. Smagu taip pakeliauti, praturtėti dvasiškai, įvertinti aplinką, kurioje gyvename.