Pradinis Gyvenimas Technologijos Kaip elgtis atsiimant telefoną iš taisyklos, jei turėjote garantiją?

Kaip elgtis atsiimant telefoną iš taisyklos, jei turėjote garantiją?

1105
0

Kiekvienas žinome, kaip skausminga, jei telefonas sugenda ir jį reikia taisyti. Tuomet reikia ieškoti meistro, kuris darbą atlieka tiksliai ir greitai. Tuo metu turime būti be savo telefono arba gauname pakaitinį, kuris gali ir nepatikti. Pamatę didelę telefono taisymo kainą nustembame, nes atrodė tik tokia maža problema.

Nepamirškite, jei telefoną pirkote salone, Jums priklauso garantinis remontas, tačiau ką daryti, jei remonto kokybė nėra gera? 

Ką daryti, jei nesate patenkintas garantinio remonto kokybe?

Kadangi nusprendėte taisyti savo telefoną, jį nešite į taisyklą, tačiau būkite budrūs, nes jei apie telefonus ir techniką nieko neišmanote, Jus lengva apgauti. Tačiau galite atlikti šiuos veiksmus, kuriuos Jums siūlo mobiliųjų taisymas Sinertoje:

  • Atvykę į taisyklą apžiūrėkite, ar telefono ekranas sveikas, ar nėra naujų įbrėžimų, ar apsauginė plėvelė vietoje.
  • Gavę savo pataisytą telefoną būtinai išjunkite ir įjunkite iš naujo. Taip pažiūrėsite, ar telefonas sutaisytas laikinai, ar tai ilgalaikis taisymas (jei buvo sugedusi baterija).
  • Patikrinkite, ar veikia pakrovėjo jungtis, nes gali būti pažeista tvarkant įrenginį.
  • Būtinai paprašykite dokumento, kuriame būtų nurodoma, kad prietaisas buvo taisomas.

Nepamirškite atidumo ir jei matote kažkokį naują įbrėžimą, programos neveikimą nurodykite tai ataskaitoje, kurią gausite, kaip atsiimsite įrenginį. Bandykite kalbėtis ir tartis, jog defektą sutvarkytų nemokamai, tačiau jei nepavyks – teks pateikti skundą. 

Būna, kad telefonas nuolat genda, jei turite garantiją, galite grąžinti telefoną pardavėjui, tačiau yra du reikalavimai:

  • Telefoną grąžinti pardavėjui galima tik tuomet, jei yra labai didelis gedimas, kurio neina sutvarkyti arba taisymas kainuoja itin brangiai, dėl to neapsimoka taisyti.
  • Galite kreiptis taisymui, jei per pirmuosius dvejus metus Jūsų telefonas buvo taisomas daugiau nei mėnesį laiko.

Jei atitinkate bent vieną iš dviejų, turite galimybę grąžinti telefoną pirkėjui ir gauti naują tokį patį telefoną arba geresnį, jei sumokėsite jų skirtumą. Taip pat galima tartis ir taip, jog nebus duodamas telefonas, bet gausite išmoką pinigais.

Sinerta pataria, jog liktumėte budrūs ir niekas Jūsų neapgautų, tačiau jei neturite garantijos apsilankykite jų taisykloje ir tikrai liksite patenkinti rezultatu. Jums bus suteikta konsultacija, diagnozė nemokamai.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia