Svarstote, kodėl jūsų internetinės parduotuvės lankytojas paliko pilną pirkinių krepšelį ir dingo? To priežastys gali būti įvairios. Viena iš jų –pernelyg sudėtingas ir ilgas procesas apmokėti pirkinį, o taip pat – galimybės atsiskaityti pirkėjo norimu būdu nebuvimas, privertęs potencialų pirkėją apsigalvoti. Ar jūsų internetinėje parduotuvėje atsiskaityti patogu ir saugu?
21 proc. respondentų, dalyvavusių apklausoje apie apsipirkimo internete įpročius, nurodė, kad nusprendė nebepirkti, nes nebuvo galimybės atsiskaityti norimu būdu*.Tinkamai parinkti internetinės parduotuvės mokėjimo būdai gali padėti įmonėms padidinti pardavimus, sumažinti operacijų išlaidas ir pagerinti klientų patirtį.
Mokėjimo būdų įvairovė
Pateikdami galimybę rinktis iš kelių mokėjimo būdų, galite patenkinti daugiau klientų lūkesčių. Vieni pirkėjai mieliau atsiskaito mokėjimo kortele ar mobiliosiomis piniginėmis, kiti – banko pavedimais. Ypač populiarėjantis mokėjimo būdas – galimybė atsiskaityti dalimis. Apklausos duomenimis, 76 proc. apklaustųjų paskutinį kartą pirkdami internetu pasinaudojo galimybe atsiskaityti interneto banku, o galimybę mokėti dalimis kaip svarbią įvardijo 16 proc. respondentų.*
Tokią „pirk dabar, mokėk vėliau“ galimybę suteikia „Klix“ mokėjimo dalimis paslauga, kuria galima pasinaudoti populiariausiose Baltijos šalių internetinėse ir fizinėse parduotuvėse. Užtikrinus galimybę atsiskaityti populiariausiais atsiskaitymo būdais, išauga tikimybė, kad pirkėjas ne tik apsipirks, bet ir sugrįš ateityje.
Patogiau ir įmonei
Mokėjimo sprendimai, jų įgyvendinimas ir priežiūra gali pareikalauti didelių investicijų. Pasirinkus apmokėjimo sprendimo partnerį, galima sutaupyti, tačiau tai neturėtų būti daroma mokėjimų stabilumo sąskaita. Renkantis bendradarbiavimo partnerį, svarbu atkreipti dėmesį į jo patikimumą ir teikiamos sistemos stabilumą. Taip pat rinkoje yra mokėjimų sistemų tiekėjų, kurie kaip papildomą paslaugą suteikia galimybę automatizuoti sąskaitų faktūrų išrašymą, vesti apskaitą ir atlikti kitus procesus.
Inovatyviausi rinkos sprendimai taip pat suteikia galimybę peržiūrėti lizingo pasiūlymus ir pasirašyti sutartį nuotoliniu būdu. Pirkėjai turi galimybę gauti kelis paskolos pasiūlymus iš skirtingų kreditorių vienoje vietoje ir pasirinkti sau palankiausias paskolos sąlygas. Galimybė užpildyti paskolos paraišką ir pasirašyti sutartį skaitmeniniu būdu taip pat sutaupo įmonės darbuotojų laiko ir išteklių, reikalingų popierinėms sutartims išlaikyti.
Tokią patogią patirtį įvertina „Klix“ paslauga jau besinaudojantys klientai.
„Mūsų klientai noriai naudojasi galimybe įsigyti pirkinį „pirk dabar, mokėk vėliau“ principu bei džiaugiasi galėdami įsigyti paslaugas be ilgų registracijos formų, kas atbaido daugelį vartotojų dėl laiko stokos, – dalijasi įmonės „Era Esthetic“ pardavimų ir marketingo vadovė Lina Sukienė. – Pageidaujamas paslaugas su mokėjimo paskirstymu per jiems patogų terminą klientai gali įsigyti čia ir dabar, o tai patogu tiek vartotojams, tiek mums, pardavėjams.“
Papildoma nauda
Panašiai kaip lojalumo programos, kokybiškos ir gerai apgalvotos internetinės parduotuvės atsiskaitymo galimybės gali padidinti klientų lojalumą. Be to, atsižvelgiant į didėjantį internetinio sukčiavimo atvejų skaičių, klientai įvertins atsiskaitymo galimybes, kurios užtikrins jų duomenų konfidencialumą.
Be to, jei klientas sutinka su įmonės „DJA“ įdiegta privatumo politika, jis gali gauti personalizuotus pasiūlymus pagal savo apsipirkimo įpročius.
Užtikrinkite skaitmeninių mokėjimų įvairovę ir padidinkite elektroninės prekybos pardavimus bei pagerinkite klientų patirtį. Išsirinkite geriausią mokėjimo sprendimą savo įmonei, užsukę į „Citadele“ banko svetainę.
* Reprezentatyvią gyventojų apklausą apie Lietuvos gyventojų apsipirkimo internetu įpročius „Klix“ užsakymu 2023 m. rudenį atliko tyrimų agentūra „Norstat“, internetu apklaususi daugiau nei 500 18-74 metų internetinių parduotuvių vartotojų.