Pradžia Kultūra Anonsai JAV ir Lietuvos hiphopo atlikėjai jungiasi kovai prieš patyčias

JAV ir Lietuvos hiphopo atlikėjai jungiasi kovai prieš patyčias

152
0

Patyčios yra vis dar viena aktualiausių ir skaudžiausių Lietuvos mokyklų problemų. Tyrimų duomenimis Lietuvoje dėl patyčių kenčia kas trečias moksleivis. Praėjusiais metais „Vaikų linija“ sulaukė 3291 skambučio, 148 pokalbių internetu ir 83 laiškų, kuriais vaikai ar paaugliai dalijosi skaudžiais patyčių išgyvenimais.

Nereikia nei daug tyrimų, kad suprastume kokią ilgalaikę žalą, emocinę traumą patiria nuo patyčių kenčiantis vaikas, ar net visa bendruomenė. Pasekmės patyčių dalyviams kartais būna labai tragiškos, vedančios prie savižudybių ir kūno žalojimo. Psichologinė būsena, susijusi su patyčias lydinčia socialine atskirtimi, gali vaikui turėti ilgalaikių arba visą gyvenimą atsiliepiančių pasekmių. Jos taip pat vaikams sukelia priešiškumą mokyklai, jie nebenori lankyti pamokų, nesugeba susikaupti ir mokytis.

Siekdamas didinti informuotumą patyčių tema, įgalinti jaunimą pastebėti patyčias ir žinoti būdus, kaip galima su jomis kovoti Lietuvos vaikų ir jaunimo centras kartu su VšĮ “Miesto pulsas” įgyvendina JAV ambasados Vilniuje finansuojamą projektą “Hype’ink be patyčių”.

Projekto metu, gegužės 6 – 10 dienomis Lietuvoje lankysis JAV hiphopo atlikėjas Wordsmith su komanda, kuris kartu su Lietuvos hiphopo atlikėjais – Omerta ir Operatyvūs, keliaus po Lietuvą.
5 Lietuvos miestuose besilankysianti „Hype‘ink be patyčių“ komanda susitiks su Lietuvos jaunimu, kalbės apie patyčias siekiant įgalinti jaunimą jas atpažinti bei su jomis kovoti, bei koncertuos tų pačių miestų bendruomenės nariams.

JAV Valstybinis švietimo ir kultūros reikalų biuras bendradarbiauja su „American Voices“ siekiant į „American Music Abroad“ (AMA) mainus įtraukti kuo daugiau žmonių visame pasaulyje. Šie mainai padeda populiarinti teigiamą JAV įvaizdį per meną ir muziką ir suteikti užsieniečiams galimybę tiesiogiai bendrauti su Amerikos menininkais.

AMA grupės atstovauja įvairiems amerikietiškiems muzikos žanrams ir per 2014 ir 2015 metus jos koncertavo daugiau nei 45 pasaulio šalyse. AMA veikloje daugiausia dėmesio skiriama jaunesnėms ir nepakankamai populiarioms auditorijoms, kurios turi mažai galimybių išgirsti Amerikiečių pasirodymus gyvai.

„Wordsmith“ yra profesionalus, nuolat augantis, pasaulinis judėjimas, kilęs iš Baltimorės, Merilando valstijos. Jo tikslas – kurti kokybišką ir prasmingą muziką, kuri šviestų visuomenę aktualiomis temomis, bei žinoma, leistų pasilinksminti.

Baltimorės reperis atstovauja savo miestui nacionalinėje ir tarptautinėje scenoje rengdamas atsakingo hiphopo bei teatro pasirodymus. Tyra, prasmingo turinio Wordsmith muzika, tinkanti bet kurio amžiaus auditorijai laikoma tikra paprastų žmonių muzika.

Dėl savo pasiekimų nepriklausomos muzikos scenoje bei per visus metus parašytų dainų, Wordsmith tapo „Grammy“ komisijos nariu. Muzikanto leidybinę kompaniją „NU Revolution Entertainment“ pripažino ir Solsberio universitetas. Tarp didžiausių pasiekimų taip pat minėtinas straipsnis „Baltimore Sun“ laikraščio gide „Fall Arts“ ir 19 dienų turas kartu su „Armed Forces Entertainment“ po karines bazes Džibutyje, Katare, Kuveite ir Bahreine. Wordsmith taip pat prisijungė prie Merilande vykusio specialiųjų Olimpinių žaidynių estafetės etapo, pasirodė „CBS News Baltimore WJZ“ TV kanale, dalyvavo Baltimorės šviesų festivalyje, apie jį rašė „DC Spotlight“ laikraštis, taip pat jis buvo išrinktas vienu iš 300 atlikėjų dalyvauti „American Music Abroad“ ture, kuris prasidėjo 2016 m. spalio 21 d.

Wordsmith sukūrė daugiau nei 30 kūrinių filmams, televizijai, interneto vaizdo įrašams, žaidimams ir reklamoms tokioms kompanijoms kaip NFL Network, CBS, NBC, Fox, Style, Bravo, Nintendo Wii ir daugeliui kitų. Wordsmith kūrinys „Happy Hour the Universal Blackout“ skamba „Kicks“ reklamoje bei dokumentiniame filme „Road trip Nation: Ready Rise“. Taip pat kūrinys „We Do It Better“ skamba „Red Bull’s Street Skating Mystic Sk8 Cup“ renginyje, „On My Job“ skamba per NFL kanalo „Top 100 Players 2015“ rinkimus, o „Eye for the Spotlight“ – per ESPN laidą „Sportscenter in Review“. Atlikėjo kūriniai taip pat skamba filmuose „Hollidaysburg“ ir „Slow Learners“.

Per keturis metus už savo muziką Wordsmith pelnė „PRO Society“ apdovanojimą ASCAPLUS. Wordsmith muzikos katalogą galima rasti didžiausioje interneto stotyje „Pandora“, o jo naujausią albumą „Apt. 507“ elektroniniu arba fiziniu formatu galima rasti bet kurioje žinomoje parduotuvėje įskaitant Target.com ir BestBuy.com.

Pačiam Wordsmith muzika yra nuolatinis meno ir verslo balansas, kai norint būti sėkmingu reikia vienodai siekti abiejų dalykų. „NU Revolution“ taip pat pradėjo bendradarbiauti su vietiniu aprangos tinklu „Route One Apparel“ ir tarptautiniu ženklu „Rude Boy Clothing“. Šių naujų verslo partnerių dėka Wordsmith ir jo „NU Revolution“ ženklas nuolat auga.

Viena iš „NU Revo“ ženklo pamatinių vertybių yra labdara, o pasirodymai yra tik pradžia. Ketverius metus Wordsmith koncertavo kasmetiniame „Red Day“ festivalyje, kurį vietinėse mokyklose rengia „Open Door Baltimore“ dienos užimtumo centras ir Keller Williams. Neseniai Wordsmith pradėjo vesti paskaitas vidurinių mokyklų mokiniams apie patyčias bei dirbti su „Project Plase“ organizacija maistu ir daiktais padedančia benamiams.

Atsakyti

Prašome įrašyti komentarą
Įrašykite savo vardą