Pradinis Verslas Rėmėjų medžiaga KOKIO RENGINIO NORI KLIENTAS

KOKIO RENGINIO NORI KLIENTAS

1323
0

Plačiąją prasme renginiai pirmiausia yra skirti tikslinės žmonių auditorijos sudominimui, subūrimui ir tam tikro turinio ištransliavimui. Ar kalbėtume apie naujai atsiradusių produktų bei paslaugų pristatymus, atidarymus, kultūrinius festivalius, parodas, įmonių korporatyvinius renginius, konferencijas – visų jų tikslas pirmiausia yra vartotojo dėmesio patraukimas ir jo dalyvavimas organizuojamame renginyje.

Kokios priemonės ar būdai yra patys veiksmingiausi ir žadantys geriausius rezultatus? Juk renginys – tai ne tik lokacijos bei maitinimo užsakymas, žinomo vedėjo ar grupės parinkimas, gražus sienų apšvietimas bei geros kokybės įgarsinimo paslaugos – tai apima daug daugiau sričių nei iš pirmo žvilgsnio pamato paprastas tikslinės auditorijos atstovas.

Šiandieniniame siūlomų paslaugų ir renginių sraute žmonėms tiesiog raibsta akys – tiek pasirinkimų yra ir taip sunku juos išklasifikuoti į tikrai vertus dėmesio ir į tiesiog sėkmingai ir patraukliai išreklamuotus. Bet turbūt kiekvienas žmogus, dirbantis su renginiais susijusioje srityje, sutiktų – šiandien pats svarbiausias aspektas ir kliento noras skamba taip – norime kažko naujo, įspūdingo ir dar nematyto.

Tad kaip nustebinti įnoringą vartotoją, kuris matė ir išbandė labai daug visko, ir jo noras pamatyti kažką dar nematyto auga greičiau nei yra kuriamos naujos paslaugos ar pramogos?

Pirmiausia, ką vertėtų pasvarstyti – tai grįžimą prie visiškai paprastų, bet veiksmingų dalykų. Tai itin atsispindi kalbant su agentūromis, organizuojančiomis įmonių korporatyvinius renginius. Šiomis dienomis dažnai pasitaiko tendencija, kad kliento noras renginiuose būna turėti daug naujosiomis technologijomis paremtų sprendimų, tik dabar į rinką paleistų pramogų, neseniai iškilusių muzikinių kolektyvų, drąsių ir kontraversiškų renginių temų ir kt.

Ir, kuomet paruošiamas pasiūlymas, atitinkantis nurodytus reikalavimus, ir klientai pasitaria viduje, paaiškėja, kad visgi geriau apšviesti ne tik sceną su įspūdingomis konstrukcijomis ir milžiniško dydžio LED ekranais, bet gražiai sušviesti visą renginio erdvę už kur kas protingesnę kainą, geriau pasisamdyti jau žinomą, laiko patikrintą ir ne tik savo autorines dainas atliekančią grupę, kurios įgarsinimo paslaugos nesudarys pusės turimo biudžeto, išsigąstama kontraversiškos temos dėl per drąsaus jos skambesio ir dalyvius bauginančio aprangos kodo, ir kas tada nutinka? Organizuojamas dar vienas labai elegantiškas, šimtą kartų matytas, bet vis dar džiuginantis Kalėdinis Kaukių vakaras su kokteilinėmis suknelėmis, plunksnų puokštėmis, išraiškingu erdvės apšvietimu bei grupe, atliekančia visiems iki skausmo žinomas dainas.

Žinoma, kad 3D projekcijos bei išskirtiniai technologiniai sprendimai kelia įspūdį ir traukia vartotoją, bet jie Lietuvoje vis dar reikalauja ne ką mažiau įspūdingesnio biudžeto. Tad galbūt geriau investuoti į talentingą dizainerį ar komunikacijos specialistą, kuris paprastam renginiui sukurs išskirtinį ir akį traukiantį vizualą? Jį išplatinus ir išreklamavus tikslinė auditorija gali būti pasiekiama gana greitai ir efektyviai.

Dabar ką tik praūžęs Kino Pavasario festivalis yra puikus pavyzdys, kaip yra sukuriamas renginio žinomumas tikslingai jį reklamuojant bei pasitelkiant tinkamus vizualinius sprendimus, dabar daug įtakos turinčius nuomonės formuotojus, vadinamuosius influencerius, kitus žinomus žmones, ieškant rėmėjų ir pan. Juk visi renginiai nuo kažko prasideda – nei vienas per naktį neišpopuliarėja ir nepasidaro žinomas ir visų laukiamas. Po gražiu fasadu slepiasi labai daug darbo, pastangų ir tikėjimo savo idėja.

Būtent idėja yra tas raktinis žodis, kuris renginių organizatoriui lemia sėkmę – ar kalbėtume apie korporatyvinius, ar apie viešus renginius, ar apie paprasčiausias konferencijas. Būtent idėja ir sugebėjimas ja „nupirkti“ klientą yra labai svarbus ir daug durų atidarantis elementas. Kartais idėja yra tiesiog labai gerai skambantis ir išliekantys atmintyje pavadinimas, kartais tai gali būti dar niekam nematyta ir išskirtinė lokacija, o kartais – novatoriška ir intriguojanti tema.

Prie idėjos taip pat svarbu yra turinys – jis turi būti kokybiškas ir duodantis tam tikrą vertę dalyviui. Išėjus iš renginio jis turi išsinešti tam tikrą mintį, žinutę, įspūdį ar nuomonę. Renginys, po kurio auditorijos galvose nelieka nieko, nekuria kokybiško ir tikslingo turinio, o tik suteikia tam tikrą laiko praleidimo būdą.

Ir vis dėlto – sprendimas, ką pasirinkti tiek idėjine, tiek turinio prasme, dažnai lieka kliento pusėje. Nes jis, nors ir pozicionuoja save kaip inovatyvų, drąsų, šiuolaikišką, kartais truputėlį išsigąsta pernelyg kontraversiškų pasiūlymų ar sprendimų. O galbūt kaip tik vertėtų nebijoti rizikuoti ir duoti laisvę renginių organizatoriaus kūrybiškumui? Tikime, kad tokiu atveju nustebtų ne tik atėjęs į renginį dalyvis, bet ir pats klientas.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia