Pradinis Gyvenimas Technologijos FUTURISTINĖS PARDUOTUVĖS – be brūkšninių kodų, su išmaniomis lentynomis

FUTURISTINĖS PARDUOTUVĖS – be brūkšninių kodų, su išmaniomis lentynomis

5114
0

Parduotuvių įrengimo sprendimų grupė ITAB kovo mėn. Diuseldorfe (Vokietija) vykusioje didžiausioje pasaulio prekybos parodoje „Euroshop 2017“ pristatė naują koncepciją, kuri iš esmės pakeis apsipirkimo patirtį. Sparčiai vystomos technologijos ateityje iš esmės transformuos mums įprastų parduotuvių veidą. Ant prekių neliks brūkšninių kodų, o išmaniosios lentynos pasiūlys kliento pirkinių aiškias rekomendacijas, bus galimybė įdiegti kvapo skleidimo technologijas. Futuristinių drabužių parduotuvių matavimosi kabinose laikas bus rezervuojamas telefonu, kur klientų lauks norimų dydžių drabužiai.

Technologijos sutaupys klientų aptarnavimo kaštus

„Robotizuotos parduotuvės yra mažmeninio prekybos verslo ateitis. Praėjusio amžiaus viduryje tikrą revoliuciją sukėlė brūkšninio prekės kodo sukūrimas, kuris automatizavo ir pagreitino atsiskaitymą už pirkinius. Šiuo metu naujas permainas diktuoja išmaniosios technologijos. Apie panašią naujos koncepcijos parduotuvę galvoja ir interneto prekybos milžinė „Amazon“, – tvirtina „ITAB Shop Concept Lithuania“ generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.

Skaičiuojama, kad įdiegus šių metų parodoje pristatytas technologijas, prekybininkai bent 5 proc. sumažintų klientų aptarnavimui tenkančius kaštus.

„Labiausiai parodos lankytojus mūsų 3,5 tūkst. kvadratinių metrų stende „Euroshop 2017“ parodoje sužavėjo „ITAB Air Flow“ ateities parduotuvės vizija. Pagrindinė jos inovacija – brūkšninio kodo skenavimo pašalinimas, taip panaikinant būtinybę laukti eilėse. Parduotuvėje integruoti davikliai, atpažįstantys nuo lentynų paimamus produktus ir užfiksuojantys jų įdėjimą į krepšelį. Išeinant klientui užtenka stabtelėti numatytoje zonoje ir telefone spustelėti apmokėjimo mygtuką“, – teigia V. Vinokurovas.

Jo teigimu, „ITAB Air Flow“ yra natūralus dešimtmetį trukusio kasų stalų bei išmaniųjų sistemų tobulinimo rezultatas.

Galimybės rezervuoti laiką persirengimo kabinose

„Naujos kartos parduotuvėse klientai jausis visai kitaip. Iš lentynos paėmus prekę, pirkėjai turės galimybę iškart sužinoti apie geriausiai prie jos derančias kitas prekes, taip paverčiant pirkinių sąrašą nereikalingu. Kvapų skleidimo technologijos, einant pro kavos lentynas, netolimoje ateityje leis pajusti šviežio kavos puodelio kvapą. Išmaniosios lentynos taip pat suteiks šansą realiu laiku matyti, kiek kokių prekių parduotuvėje yra – tai svarbu ne tik pirkėjams, bet ir prekybininkams, valdantiems srautus bei prognozuojantiems sandėliavimą“, – apie laukiančius pokyčius pasakoja „ITAB Shop Concept Lithuania“ vadovas.

Tokios inovacijos pritaikomos ne vien maisto prekių parduotuvėms. „Pavyzdžiui, drabužių parduotuvėse bus galima tiesiog pažymėti norimas prekes, telefonu rezervuoti laiką persirengimo kabinoje ir nuėjus ten rasti jas jau atneštas. Lygiai taip pat pasimatavęs drabužius klientas galės atsiimti prekes tiesiog kasoje. Parodos lankytojų dėmesį labai traukė ir kita mados parduotuvėms skirta naujiena – savitarnos stalas, kuris atpažįsta perkamos prekės audinio parametrus ir tuomet leidžia saugiai ir greitai nuimti apsauginius kietuosius magnetinius žymeklius be pavojaus įsidurti“, – pasakojo V. Vinokurovas.

Investicijos į pardavimų augimą

Kaune įsikūrusios „ITAB Shop Concept Lithuania“ pardavimai 2016-ais pasiekė virš 10 mln. Eurų. Pernai į savo veiklos tobulinimą bendrovė investavo 4,5 mln. eurų bei pradėjo dirbti su naujais klientais iš Olandijos, Belgijos bei Jungtinės Karalystės, tad šiemet laukiama 5 proc. pardavimų augimo. Taip pat planuojama dar labiau didinti pardavimus ne tik šioms rinkoms, bet ir plėstis į pietines Europos dalis. Šiuo metu bendrovė savo pagamintą prekybinę įrangą eksportuoja į Vokietiją, Daniją, Švediją, Lenkiją, Rusiją, Latviją, Kazachstaną, Ukrainą bei Baltarusiją.

Apie „ITAB Shop Concept Lithuania“: parduotuvių įrengimo sprendimus diegianti Lietuvos įmonė nuo 2006 metų priklauso parduotuvių įrengimo sprendimų rinkos lyderės Švedijos ITAB grupei. „ITAB Shop Concept Lithuania“ klientai – prekybos ir paslaugų tinklai „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ „Douglas“, „Topo grupė“, „Samsung“, „Audimas“, „Maxima“, „Aprangos grupė“, taip pat elektronikos prekių ir vaistinių tinklai bei pavienės parduotuvės, kurioms reikia unikalių koncepcijų.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia