B. Urbono ir N. Janušio pasaulinės varžybos šiemet baigėsi

    1134
    0

    IMG 3992

    Praėjusią savaitę ukmergiškiai kartingo lenkytinininkai Narvydas Janušis ir Benediktas Urbonas grįžo iš paskutiniojo U-18 Pasaulio kartingo čempionato, kurį organizuoja Tarptautinė kartingo komisija.


    Trečiasis pasaulio kartingų čempionatas įvyko Italijoje, Sarno miestelyje, maždaug 40 km už Neapolio. Trasos ilgis net 1700 m. (palyginimui – ilgiausia trasa Lietuvoje 1150 m.). Paskutiniajame etape dalyvių skaičius, lyginant su kitais etapais, buvo kur kas mažesnis. Maksimalus greitis trasoje siekė virš 150 km/h.

    Visi trys etapai pirmiausia skyrėsi trasa, oro sąlygomis ir dalyvių skaičiumi, o visa kita  – kartingas, pastangos, darbas, jėgos, nuovargis – tas pats. Visus tris etapus vaikinai dėjo pastangas užimti kuo aukštesnes vietas, tačiau pirmieji metai pasaulinėje arenoje didelių vilčių nekėlė. Tiek Benediktui, tiek Narvydui tai buvo pirmosios pasaulinio lygio varžybos užsienyje.

    Vaikinams natūraliai trūko patirties, gamintojo suteikta technika visiškai nauja, su kuria nė vienam nėra tekę iki to dirbti, nė karto nebandytos padangos, stiprūs konkurentai, nesėkmingų kontaktų trasoje neišvengimas ir, ne paslaptis – finansai, ribojo vaikinų galimybes priartėti prie lyderių.                             

    „Treniruotėse sekėsi gerai, rodžiau vis geresnį laiką. Tačiau šeštadienį viskas apsivertė. Kvalifikacijos metu nukrito grandinė ir nepavyko parodyti dar geresnio laiko. Įskaitinių važiavimų metu lydėjo nesėkmės: teko sudalyvauti incidentuose ir kontaktuose. Vieno važiavimo metu dingo stabdžiai ir vos išvengiau kontakto su Narvydu. B finale nesuvaldęs savo bolido į mane atsitrenkė Bahreino atstovas. Dėl šio kontakto trasą palikau pirmas“ – apie įvykius trasoje pasakoja Benediktas.

    „Pirmiausiai sužavėjo trasa, kuri nuteikė, kad varžybos bus labai sunkios ir permainingos. Nuo pat pirmų treniruočių buvo bėdų su varikliu bei tinkamu važiuoklės sureguliavimu. Po truputį greitėjau, bet buvau toli nuo lyderių. Sekmadienį netikėtai prapliupo lietus, kuris, tikėjausi, bus į naudą, tačiau problemos su varikliu neleido pasirodyti taip, kaip galiu. Prieš čempionatą buvo žadėti vienodi varikliai visiems dalyviams, tačiau realiai tai buvo gana toli iki tiesos…“ – Narvydas dalijasi įspūdžiais.

    „Apskritai Pasaulio čempionatas paliko daug įspūdžių. Nors technika ir nebuvo viena iš favoričių, bet įgijau daug patirties. Lyginant su varžybomis Lietuvoje, Pasaulio čempionatas reikalauja žymiai daugiau ištvermės ir pastangų. Be to, ten viskas kitaip – pradedant kainomis ir baigiant pilotų skaičiumi“ – apie šių metų varžybas užsienyje kalbėjo Benediktas.

    Šis čempionatas nuo kitų pasaulinio lygio varžybų skiriasi tuo, kad jį rengia Pasaulio kartingo komisija, dalyviai aprūpinami vienodais varikliais, rėmus skiria gamintojai, kai tuo tarpu taurės varžybose dalyviai važiuoja savo pasirūpintais kartingais, o pastarąsias varžybas rengia tam tikras gamintojas. Narvydas spalio mėnesį dalyvavo ir tokiose varžybose. Tapęs ROK klasės vicečempionu Lietuvoje, Narvydas vyko atstovauti savo šalį Pasaulinėse ROK kartingų varžybose Italijoje, Lonato. Į šias varžybas kartingistai vyko kartu su savo kartingu, paprastai tuo, kuriuo visą sezoną važiavo nacionalinėse varžybose.

    2011 m. sezonas Ukmergės kartingo lenktynininkams jau baigėsi, o kitų metų sezonas, nors pilnas planų ir idėjų,  tačiau viskas lenktynininkų ir … rėmėjų rankose.             

    Nuotraukų galerija: foto

    VšĮ „NB Racing Line“ informacija

    IMG 3750

    IMG 3775

    IMG 3796

    IMG 3929

    IMG 3859

    IMG 3935

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia