LESTO savitarnos svetainė „Mano elektra“ pasipildė naujomis funkcijomis

    0

    lesto copy

    Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatoriaus AB LESTO plėtojama internetinė savitarnos svetainė „Mano elektra“ šiemet pasipildė dviem naujomis funkcijomis. Nauji LESTO klientai, užsisakę prijungimo prie skirstomųjų tinklų paslaugą, svetainėje nuo šiol galės matyti visą su paraiška susijusią informaciją – darbų eigą, esamą projekto etapą, dokumentus ir kt. O esamiems klientams suteikta galimybė savitarnos svetainėje apmokėti sąskaitas už suvartotą elektros energiją.


    „Paslaugų teikimas internetu yra viena prioritetinių LESTO sričių, todėl nuo metų pradžios jau pristatome du pokyčius savitarnos svetainėje „Mano elektra“ (www.manoelektra.lt). Jau dabar joje klientai gali rasti visą reikiamą informaciją ir užsisakyti daugumą reikalingų paslaugų, tačiau ir toliau  bus plėtojamas savitarnos svetainės funkcionalumas“, – teigia Danutė Ivanauskaitė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.

    Nuo šių metų pradžios LESTO pateikęs paraišką naujas klientas informaciją apie darbų eigą gali sužinoti savitarnos svetainėje „Mano elektra“ (www.manoelektra.lt), skiltyje „Naujiems klientams“. Tai aktualu juridiniams arba fiziniams asmenims, kurių elektros įrenginiai pirmą kartą jungiami prie bendrovės elektros tinklų, arba esamiems vartotojams, pageidaujantiems padidinti elektros įrenginių leistinąją naudoti galią, keisti aprūpinimo elektros energija patikimumą ar įrengtąjį vienfazį atvadą trifaziu.

    „LESTO siekia kuo didesnio patogumo klientams, todėl nauja savitarnos sistemos funkcija, skirta pateikti informaciją apie kliento objekto prijungimą, yra didelis žingsnis į priekį operatyviai informuojant naujus klientus apie darbų eigą ir veiksmus. Tai taupo laiką ir pinigus – nebereikia varstyti klientų aptarnavimo centro durų ar skambinti telefonu, visa informacija pasiekiama klientui patogioje vietoje, kur galima naudotis kompiuteriu“, – teigia D. Ivanauskaitė.

    Kita AB LESTO savitarnos svetainėje „Mano elektra“ įdiegta naujovė – galimybė išrašytas sąskaitas už patiektą elektros energiją apmokėti savitarnos svetainėje.

    „Savitarnos svetainę suderinome su bankų mokėjimo sistemomis, todėl klientas, gavęs sąskaitą ir ją peržiūrėjęs toje pačioje svetainėje, gali spustelėti apmokėjimui skirtą mygtuką – sistema jį nukreips į jau parengtą mokėjimo pavedimą pasirinktame banke, teliks suvesti atpažinimo duomenis ir slaptažodžius“, – tikina D. Ivanauskaitė.

    Sumokėti už elektros energiją svetainėje „Mano elektra“ gali tik klientai, atsiskaitantys pagal PVM sąskaitas-faktūras arba tiesioginio debeto būdu. Tai pažangesni atsiskaitymo būdai, lyginant su tradicinėmis atsiskaitymo knygelėmis, kadangi privatiems klientams nebūtina nurašinėti skaitiklių duomenų, o įmoka už elektros energiją klientui kas mėnesį apskaičiuojama pagal kliento vidutinį elektros suvartojimą (kWh).

    Daugiau informacijos apie prisijungimą prie internetinės savitarnos svetainės „Mano elektra“ klientai gali gauti LESTO internetinėje svetainėje www.lesto.lt, taip pat paskambinę LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba užėję į bet kurį LESTO klientų aptarnavimo centrą.

    lesto.lt

    vilkmerge.lt nuotr.

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia