Baigėsi tris dienas trukęs festivalis

    0
    p1400203
    p1400203
    Baigėsi kamerinių teatrų ir performansų festivalis „Camera obscura“. Per tris festivalio dienas žiūrovai galėjo pamatyti šešis įvairaus žanro spektaklius ir keturis performansus, kuriuose buvo visko – ir veiksmo, ir muzikos, ir kelionės per miestą. Paskutinę dieną – du performansai ir du spektakliai.

    Diena prasidėjo performansu „Sadamas“. Alytiškis menininkas Redas Diržys po miestą vaikščiojo ant nugaros pasikabinęs Sadamo portretą. Sustota prie paminklo „Lituania Restituta“, čia uždegtos žvakelės, paskui nukeliauta iki Šviesos gatvės, toliau – iki pėsčiųjų tilto. Nuo jo baidare plaukta iki miesto centro. Portretas, kurį nešiojo dailininkas, nebuvo tapytas. Nudažytos lentos gręžiamos skirtingo diametro grąžtais, taip formuojant vaizdą.

    Vėliau Kultūros centre – jungtinis menininkų projektas – performansas „Krūva“, apie žmonių ir daiktų santykius. Skambant gyvai muzikai kėdės buvo sukrautos į krūvą.

    Po performanso žiūrovai persikėlė į šokių salę. Čia holistinis judėjimo teatras „S“ iš Šiaulių šokio, simbolių, muzikos, vaizdų pagalba rašė „Žvaigždžių knygą“. Festivalis baigėsi Vidmanto Fijalkausko monospektakliu „Kritimas į tamsą“. Rusų kalba suvaidintas monospektaklis, nagrinėjantis vyro ir moters santykius, pastatytas pagal V. Nabokovo romaną „Camera obscura“.

    vilkmerge.lt
    {dybanners}33{/dybanners}
    p1400188
    p1400203
    p1400205
    p1400206
    p1400209
    p1400216
    p1400220
    p1400228
    p1400240
    p1400242
    p1400247
    p1400250
    p1400260
    p1400262
    p1400266

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia