
Baigėsi kamerinių teatrų ir performansų festivalis „Camera obscura“. Per tris festivalio dienas žiūrovai galėjo pamatyti šešis įvairaus žanro spektaklius ir keturis performansus, kuriuose buvo visko – ir veiksmo, ir muzikos, ir kelionės per miestą. Paskutinę dieną – du performansai ir du spektakliai.
Diena prasidėjo performansu „Sadamas“. Alytiškis menininkas Redas Diržys po miestą vaikščiojo ant nugaros pasikabinęs Sadamo portretą. Sustota prie paminklo „Lituania Restituta“, čia uždegtos žvakelės, paskui nukeliauta iki Šviesos gatvės, toliau – iki pėsčiųjų tilto. Nuo jo baidare plaukta iki miesto centro. Portretas, kurį nešiojo dailininkas, nebuvo tapytas. Nudažytos lentos gręžiamos skirtingo diametro grąžtais, taip formuojant vaizdą.
Vėliau Kultūros centre – jungtinis menininkų projektas – performansas „Krūva“, apie žmonių ir daiktų santykius. Skambant gyvai muzikai kėdės buvo sukrautos į krūvą.
Po performanso žiūrovai persikėlė į šokių salę. Čia holistinis judėjimo teatras „S“ iš Šiaulių šokio, simbolių, muzikos, vaizdų pagalba rašė „Žvaigždžių knygą“. Festivalis baigėsi Vidmanto Fijalkausko monospektakliu „Kritimas į tamsą“. Rusų kalba suvaidintas monospektaklis, nagrinėjantis vyro ir moters santykius, pastatytas pagal V. Nabokovo romaną „Camera obscura“.
vilkmerge.lt
{dybanners}33{/dybanners}














