Skaitytojas: Savivaldybėje nėra tualeto ar tiesiog žmoniškumo trūkumas

    0

    savivaldybe2

    vilkmerge.lt gavo skaitytojo Algirdo laišką, kuriame skaitytojas turi keletą pastabų savivaldybės darbuotojams. 

    „Esu trečią dešimtmetį miesto gyventojas, vienos iš miesto bendrovių darbuotojas, atliekantis savo reikalingą darbą taip pat 3-ią dešimtmetį, mokantis visus mokesčius, valstybės pilietis, o svarbiausia – tiesiog žmogus, norintis gyventi taip pat tarp žmonių, nežiūrint kokį rangą ar postą jie beužimtų, bet kad neprasilenktų tiesiog su elementariu žmogiškumu.

    Todėl noriu žmogiškai pasidalinti ir tikėtis geranoriško, rezultatyvaus atsinešimo į mano pastebėjimus: tiesiogiai iš žmonių, besilankančių atitinkamais būtinais reikalais miesto savivaldybėje, teko išgirsti, jog neleidžiama pasinaudoti tualetu, o laukti, kad patekti pas reikalingą darbuotoją, tenka netgi prieš aštuonias ryte, būnant eilėje ties dešimtuko viduriu, – 3 ir daugiau valandų, o paklausus darbuotojos, ar galima būtų pasinaudoti tualetu, buvo atsakyta, jog yra tualetas parkelyje, ir kai jai atsakyta, jog jis užrakintas, tada darbuotoja tiesiog atsakė – vadinasi tualeto nėra… .

    Mieli žmonės, darbuotojai, gerb. Mere, – juk jis iš tikro manau yra pas jus įstaigoje, juk nevykstat į namus iškilus gamtiniam reikalui? Šiaip aš nujaučiu, kodėl taip elgiamasi, – tiesiog darbuotojams nesinori, kad lankytojai, tarp kurių žinoma pasitaiko ir žemesnės kultūros bei mentaliteto žmonių, dėl ko jų jokiu būdu negalima smerkti nei žeminti, kurie pasinaudos ne visai galbūt tvarkingai tualetu, bet ar tai elementariai žmogiška laukiant valandą kitą, juk tiesiog ne kiekvienas be to būtinumo gali apseiti, kas be abejo kiekvienam iš jūsų yra visiškai suvokiama ir kaip žmogui jaustis, ką tokiu atveju daryti? Juk yra manau valytojos etatas, na, pavalys juk ji tą tualetą, be to ne kiekvienas juk pasinaudos kaip nors nepadoriai, galų gale nesam gi kokia atsilikusi pusiau laukinė valstybė, kad tokioj įstaigoj lankytojams negalima naudotis tualetu, juk užtenka bet kuriam darbuotojui atsidurti lankytojo vietoje ir pasijus, ką tas reiškia. Čia manau nereikia net daug kalbėti, – tiesiog kaip ir pridera turi būti nuorodos ir galimybė pasinaudoti tuo, kas yra elementaru ir buitiškai higieniškai neišvengiama.

    Kitas pastebėjimas: kaip ir minėjau, lankytojams tenka pralaukti net 3 ir daugiau valandų, nors atvykstama nuo pat ryto ir eilėje būnama 1-am dešimtuke, tai kas tai sąlygoja?

    Lankytojams teko iš savivaldybės darbuotojų išgirsti, jog trūkumas kompiuterių, – sutinku, galimas variantas, bet ar šiais laikais tokia jau problema, skyrus iki 1,5 tūkst. litų, įsigyti dar vieną kitą kompiuterį? Manau tikrai įmanoma, tegu ne iš karto kelis, bent po vieną su pertraukom, bet jau bus žengimas į darbo efektyvumą, į lankytojo gerbimą, kaip tiesiog žmogaus, kaip miestelėno, kaip valstybės piliečio, juk sutiksit su manimi, kad Jūs tikrai visą tai suvokiat, esat išsilavinę, mąstantys darbuotojai, žmonės. O galbūt ir atsinešimas į atliekamą darbą nėra pakankamai sąžiningas, juk tai biudžetinė įstaiga, ir atlygis nemažės, ar bus aptarnautas per valandą vienas lankytojas ar du trys tiesa? Vėlgi – tai viskas elementariai žmogiškai suvokiama.

    Taigi su tikriausiu žmogiškuoju geranoriškumu kreipiuosi į Jus ir tikiuosi, kad šie pastebėjimai bus taip pat geranoriškai žmogiškai priimti ir ištaisyti, kad lankytojai labiau jausis žmonėmis, gerės klimatas šioje įstaigoje, dėl ko bus tikrai maloniau dirbti ir visam savivaldybės kolektyvui, o atsidurti lankytojo vietoje, nesam apsidraudęs nuo būtinumo nei vienas, – ar būtume valdininkas, ar klebonas, ar gatvės prižiūrėtojas, žmonėmis esame kiekvienas bet kurią minutę, ir kur bebūtume.

    Algirdas

    Dėkojame skaitytojui už nuomonę.

    vilkmerge.lt archyvo nuotr.

     

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia