Ekskursija į Anykščius

Visi sėkmingai pasiekėme stebuklingą laimės žiburį ir tikrai Anykščiuose pasijutome laimingi

Veprių kaimo bendruomenė suorganizavo ekskursiją į Anykščius. Nors daugelis iš mūsų yra buvę Anykščiuose, tačiau naujai atidarytas lajų takas paskatino aplankyti Anykščius bei juose esančius įdomius turistinius objektus.

Prie legendinio Puntuko

Pirmasis sustojimas buvo prie legendinio Puntuko, kuris visada atrodo gražus ir paslaptingas. Nuo jo kopėme į kalną, kur prasidėjo ekskursija medžių lajų take. Visi ekskursijos dalyviai grožėjosi iš 21 metro aukščio atsiveriančiais Anykščių šilelio ir jo apylinkių vaizdais, rudenėjančia gamta. Daugelis įlipo ir į bokštą, iš kur panoraminis vaizdas buvo dar įspūdingesnis.
    Po to aplankėme labirintų parką. Daugelis labirintų parke lankėmės pirmą kartą. Tai buvo įspūdinga pramoga. Pasivaikščioję klaidingais labirintų takais vykome į angelų muziejų. Čia apžiūrėjome įdomią angelų ekspoziciją.

Prie įspūdingos Anykščių bažnyčios

Visi įkopėme į Anykščių bažnyčios bokštą ir turėjome galimybę iš jo pasižvalgyti po Anykščius. Anykščiai neatsiejamai susiję su A. Baranausku, A. Vienuoliu. Todėl aplankėme A. Baranausko klėtelę, A. Vienuolio namą – muziejų. Šioje vietoje malonu pabuvoti kiekvieną kartą atvykus į Anykščius.

Siauruko muziejuje

Daug įspūdžių paliko Siauruko muziejus. Kadangi sugebėjome suderinti įdomaus gido pasakojimo klausymąsi ir pasivažinėjimą drezina, patyrėme daug neužmirštamų įspūdžių.  Tolimesnis maršrutas tęsėsi į Arklio muziejų. Klausydamiesi gido pasakojimų vaikščiojome po muziejaus teritoriją, apžiūrėjome ekspozicijas. Įdomu tai, kad kai kas iš mūsų Anykščiuose įgyvendino didžiausią savo svajonę – pajodinėjo ant žirgo. Atvykus į Šeimyniškėlių piliakalnį bei piliavietę mus pasitiko „pilies šeimininkai“, kurie pakvietė į pilies bokštą ir ne tik pasakojo įdomią pilies istoriją, bet ir pakvietė pasivaišinti jų išvirta žolelių arbata. Sėdėdami pilies kiemelyje aptarėme įdomios ekskursijos įspūdžius. Visi norintys galėjo pasijusti pilies gynėjais ir išbandyti rankos taiklumą šaudydami iš lanko. Po to lipome į piliakalnius, grožėjomės atsiveriančia Anykščių krašto panorama.

Šeimyniškėlių piliakalnio gidė svetingai pakvietė pasisvečiuoti pilyje

Ekskursiją užbaigėme užkopdami į Liudiškių piliakalnį. Čia visi palietėme „laimės žiburį“ ir pasijutome dar kartą laimingi, kad atvykome pažinti Anykščių. Džiaugėmės turiningai praleista diena, patirtais įspūdžiais ir nuostabiais Anykščiais, kurie mums paliko didelį ir neišdildomą įspūdį.

Janina Piliponienė

Apžiūrime A. Baranausko klėtelę

Pasivažinėjimas su drezina patiko visiems