
RST siunčiama informacija SMS žinutėmis nebus susijusi su rinkodaros tikslais. „Tikslingai atrinkus klientus, siųsime tik jiems aktualius pranešimus. Klientai bus informuojami apie tarifų pasikeitimus, planuojamą elektros energijos išjungimą dėl tinklo remonto darbų jų gyvenamoje vietovėje, gaus kitą aktualią nereklaminę informaciją”, – teigia J. Railaitė. Pasak jos, artimiausiu metu trumpąsias žinutes RST išsiųs apie sumažintas elektros energijos kainas gyventojams, atsiskaitantiems pagal dviejų laiko zonų tarifus.
Pastaruoju metu RST aktyviai vykdo klientų duomenų atnaujinimą. Šiuo metu savo mobiliųjų telefonų numerius bendrovei yra pateikę apie 40 proc. privačių ir 73 proc. verslo klientų. „Klientus skatiname informuoti mus apie jų kontaktinių duomenų pasikeitimus, ypač naudojamų telefonų numerius bei elektroninio pašto adresus. Tikimės, kad sužinoję apie galimybę gauti aktualią informaciją mobiliuoju telefonu ar elektroniniu paštu, žymiai daugiau klientų suskubs pateikti savo kontaktinius duomenis mūsų bendrovei”, – sako J. Railaitė. Pasak jos komunikacija naudojant internetą ar mobiliojo telefono ryšį ypač pasiteisina vasaros atostogų metu, kuomet nemažai gyventojų išvyksta atostogauti arba persikelia iš savo nuolatinės gyvenamosios vietos į sodybas užmiestyje.
Savo kontaktinius duomenis RST klientai gali registruoti savitarnos svetainėje „Mano elektra”, elektroniniu paštu (info@rst.lt), skambindami kontaktų centro telefonu 1802 arba atvykę į artimiausią RST klientų aptarnavimo skyrių.