Home Verslas Rėmėjų medžiaga Kruopos ir dribsniai – viskas, ką reikėtų žinoti

Kruopos ir dribsniai – viskas, ką reikėtų žinoti

140
0

Daugelis žmonių į kruopas bei dribsnius vis dar žvelgia atsargiai. Kai kurie iš jų mano, jog pastarieji produktai skatina svorio prieaugį, kiti yra įsitikinę, jog šie organizmui neatneša visai jokios naudos. Mitų išties gausu, tačiau realybė yra kiek kitokia – įvairios kruopos bei dribsniai turi savų privalumų. Be to, nereikėtų pamiršti, jog šie gali pasigirti išties puikiu skoniu, o tokių produktų panaudojimo galimybės maisto gamyboje yra neaprėpiamos. Žinoma, skirtingų rūšių kruopos pasižymi įvairiais ypatumais, be to, svarbu, jog šios būtų išties kokybiškos ar net ekologiškos. Bet kokiu atveju, kruopas bei dribsnius galima panaudoti gerokai plačiau, nei vien tik paprastoms košėms gaminti, tad, jeigu vis dar klausiate savęs ar verta pamėginti šį produktą kiek labiau įtraukti į savo mitybos racioną – atsakymas yra tikrai taip.

Kruopų ypatumai

Parduotuvių lentynose gausu įvairių kruopų, tačiau kiekvienos iš jų pasižymi itin skirtingais ypatumais. Avižos yra laikomos pačiu sveikiausiu šių maisto produktų tipu, kadangi jose gausu ne tik įvairių vitaminų, tačiau ir kitų sveikatai naudingų medžiagų, pavyzdžiui, mangano, geležies, magnio, cinko, fosforo. Ekologiškos Bionaturalis avižinės kruopos taip pat suteiks Jums ląstelienos, kuri itin svarbi žarnyno peristaltikai. Visgi, ne ką mažiau naudos mūsų organizmui suteikti gali ir grikiai. Pastaruosiuose gausu baltymų bei įvairių mineralų. Tačiau svarbiausiu aspektu čia tampa nepakeičiamos amino rūgštys, kurias itin svarbu gauti su maistu, tad grikiai ypač tinka mėsos nevalgantiems asmenims, visgi, papildyti savo racioną jais praverstų visiems. Vertėtų nepamiršti ir kuskuso, kuriuo, pastaruoju metu, susidomi vis daugiau žmonių. Šiame produkte gausu augalinių baltymų bei seleno, tai puikus variantas paįvairinti kitoms dažnai naudojamoms maisto prekėms.

Avižinių dribsnių nauda

Kaip ir avižinės kruopos, dribsniai taip pat turi ne ką mažiau privalumų. Daugelis žmonių, greičiausiai, dažniau naudoja netgi antrąjį variantą. Tad, kokie yra avižinių dribsnių privalumai? Kaip jau minėjome anksčiau, šiame produkte išties gausu ląstelienos. Tai svarbu ne tik peristaltikai, tačiau ir geresnei medžiagų apykaitai. Avižinė košė puikiai tiks sportuojantiems, turintiems tam tikrų virškinimo sistemos problemų. Dribsniuose taip pat gausu kaulams reikalingo kalcio bei kraujo gamybai svarbios geležies. Avižas gali valgyti ir tie asmenys, kuriems svarbi jų veido oda, sveikai atrodantys plaukai bei dantys, mat dribsniai tikrai prisidės prie geresnės šių kūno dalių išvaizdos. Ekologiški Bionaturalis dribsniai itin praturtins Jūsų mitybą bei pagelbės pasiekti geresnę organizmo savijautą, todėl tikrai apsvarstykite šių įtraukimą į savo racioną.

Patiekalai iš kruopų: ką gaminti?

Nors kruopos vyrauja daugelio žmonių mityboje, visgi, bėgant laikui norisi kažko naujo, o idėjų, greičiausiai, lieka vis mažiau. Dėl didelės bei įvairiapusės naudos mūsų organizmui, kruopas valgyti išties verta, todėl svarbu ieškoti kuo daugiau galimybių, kaip įtraukti šias į kasdienį racioną. Nors atrodytų, jog pagrindiniu patiekalu dažniausiai lieka košės, kruopų suteikiama įvairovė gali nustebinti, net ir itin mėgstančius gaminti. Pavyzdžiui, grikiai puikiai tinka įvairiems apkepams, salotoms, kepsneliams, sriuboms. Avižos – gali pagelbėti darant nuostabaus skonio duoną, batonėlius, sausainius, pyragus. Perlinės kruopos tiks įvairiems troškiniams ir sriuboms, o avinžirniai pagelbės pagaminti itin skanius, vegetariškus kepsnelius. Ekologiškos Bionaturalis kruopos suteiks Jums daug galimybių paįvairinti turimą racioną, atrasti naujus skonius ir pamaloninti gomurį dar nebandytais receptais. Galimybių išties nemažai, tad, belieka įsigyti kokybiškus produktus bei pasinerti į smagią maisto gamybos kelionę.

Previous articleKardiologas tikrai jums atsakys kaip pagerinti kraujotaką
Next articleBaseine vėl vyko varžybos

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here