Ar reikia būti prie savo automobilio kai jį taiso?

    1480
    0

    auto2 Prieš įriedant į autoserviso garažą, aštuoni iš dešimties vairuotojų išklauso 50 patarimų ir tiek pat perspėjimų, kaip jame elgtis, kad galiausiai išvažiavę lauk, už nugaros neišgirstų ką tik juos apmovusio mechaniko kikenimo.

    Taisyklė numeris vienas – prieš vizitą į autoservisą, automobilį pirmiausia būtina gerai apžiūrėti pačiam. Jei apie ratus nieko neišmanai – perskaityti mechaniko pradžiamokslį arba pagalbos kreiptis į visų galų meistrą – kaimyną Antaną iš trečio aukšto. Antraip, servise išgirsi diagnozę dešimtmečiui į priekį ir turėsi susitaikyti su mintimi, kad tau suremontuos ir pakeis net tai ko, švelniai tariant, keisti visai nereikėjo.

    Antra, šalia meistro apsimesti, kad žinai atsakymus į visus klausimus.

    Trečia, pasiimti savaitę atostogų darbe, kad galėtum būdėti prie dirbančio mechaniko ir sekti visus jo žingsnius į priekį ir atgal.

    Ir netgi atlikus visus šiuos profilaktikos veiksmus – vis tiek pasiruošti piniginės nuskausminimui.

    Štai kodėl Antanas iš trečio aukšto savo ratus visada taiso pats. Kiekvieną savaitgalį palinkęs po variklio dangčiu, nes savadarbio jo remonto vaisiai kažkodėl laiko tik savaitę…

    Patikėti automobilio priežiūrą Antanui – viena išeičių. Bet ji gresia kita alternatyva – ilgam persėsti į viešąjį miesto transportą arba iš šeimos biudžeto išskirti solidžią sumą kelionėms taksi.

    Protingiausia – rasti patikimą autoservisą. Tokį, kuris problemų ir gedimų nekuria, o juos taiso. Klientų nesiuntinėja ir visus diagnostikos bei remonto darbus atlieka po vienu stogu. Nenureguliuoja radijo stoties ir už suteiktas paslaugas ima, neatsižvelgdamas į plaukų spalvą, lytį ar techninių automobilio terminų išmanymą.

    Tačiau aštuoni iš dešimties, gavę tų gerų patarimų ir perspėjimų, griebsis už galvos – išklausius tiek istorijų, galima pamanyti, kad gerų ir patikimų autoservisų, priešingai nei ne kokių pavyzdžių – tikrai ne aštuoni iš dešimties, o tik kokie du ar netgi vos vienas. Kaip atskirti gerą servisą nuo… ne tokio gero?

    Geras autoservisas po vienu ir tuo pačiu stogu turi pasirūpinti visais automobilio priežiūros ir remonto darbais: ir kėbulo, ir važiuoklės, ir variklio, ir elektros. Ten pat atlikti ir kompiuterinę visų rūšių automobilių diagnostiką bei pardavinėti naujas ir naudotas auto detalės, kad automobilio nereikėtų išdraskyti į gabalėlius ir po to pačiam su jais lakstyti po miestą, ieškant, kur įsigyti naujų.

    Geras autoservisas turi rūpintis ne tik automobilio vidumi, bet ir išore – perdažyti pabodusią spalvą, nublizginti, nupoliruoti.

    Iš šiaip, geras servisas dėl nieko neturi sukti galvos klientui, o vietoj jo sukti savąją. Pavyzdžiui, už taupančius laiką – praeiti Valstybinę techninę apžiūrą, paskutinį garą iškvėpusius keturračius draugus palydėti į paskutinę kelionę – utilizuoti ir panašiai.

    Ukmergėje visus šiuos reikalus po vienu stogu atlieka kompleksines paslaugas teikiantis servisas, todėl davus dar vieną respekto tašką už savo darbą išmanančius profesionalius meistrus, galime juos laikyti pavyzdiniu autoservisu – tokiu, koks ir turėtų būti tas vienas iš dešimties patikimųjų. Pliusų ir klientų jam prideda ir tai, kad automobilį remontui autoservisas pats pasiima ir po to pristato atgal į bet kurį Lietuvos miestą, bet kokiu adresu, be jokio papildomo mokesčio. Keturračių šeimininkus iš kitų miestų patraukia ir tai, kad paslaugos kainuoja vidutiniškai 10-15 procentų mažiau nei Vilniuje ar kituose didžiuosiuose šalies miestuose.

    Išvada? Radus tokį servisą – užuot švaistant laiką ir šnopuojant meistrui į nugarą, galima nuveikti ką nors naudingesnio. Savo darbą išmanantys profesionalai viskuo pasirūpins už tave.

    Tik Antanui tai galėtų sukelti šiokių tokių nepatogumų, nes savaitgaliams pagaliau tektų susirasti naujos veiklos.

    itrega.lt

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia