Pradžia Verslas Verslo naujienos „Omniva LT“ privačius klientus skatins naudotis e. savitarnos paslaugomis

„Omniva LT“ privačius klientus skatins naudotis e. savitarnos paslaugomis

512
0

Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ praneša apie paštomatinės paslaugos pokyčius. Nuo balandžio 8 d. keičiasi siuntinio siuntimo prie paštomato paslaugos prieinamumas, skatinant šiuo ekstremaliu laikotarpiu pereiti į bendrovės e. savitarnos platformą.

Siuntinio siuntimo prie paštomato paslaugos kaina nuo šiol bus prieinama nuo 2,69 Eur už siuntinį. Visi klientai, kurie iki šiol pirmenybę teikė šiai paslaugai – siuntas formuoti prie paštomato, skatinami pradėti naudoti bendrovės privačių klientų e. savitarną. E. savitarnos paslaugos kainodara per internetą išliks nepakitusi, nes COVID-19 krizės laikotarpiu yra be galo svarbi šalies visuomenei ir ekonomikai. Internetu paslauga ir toliau teikiama tokiomis pačiomis sąlygomis – nuo 2,15 Eur už siuntinį.

„Itin staigus siuntų paslaugos paklausos išaugimas padiktavo būtinus prevencinius ir operacinius bendrovės veiklos veiksmus: per trumpą laiką įdarbinome 80 darbuotojų ir toliau ieškome naujų, didmiesčių paštomatai aptarnaujami kas valandą, o ne dukart per dieną kaip anksčiau, kiekvieną dieną prevenciškai valomi paštomatų paviršiai ir kt. Siekdami kaip įmanoma operatyviau aptarnauti nuolat drastiškai augantį siuntų kiekį, skatiname piliečius pradėti naudotis mūsų privačių klientų e. savitarna. Ši paslauga, lyginant su siuntinio siuntimu per paštomatą, yra greitesnė, saugesnė ir dar patogesnė – atėjus prie paštomato telieka tik įdėti siuntinį išsiuntimui. Tai ypač svarbu šiuo metu siekiant sumažinti prie paštomato praleidžiamą laiką“, – sako „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

Omniva LT vadovas Simonas Bielskis

Pasak S. Bielskio, tikimasi, kad šis paštomatinės paslaugos kainodaros pokytis padės visiems vartotojams greičiau persiorientuoti į e. aplinką, taip dar labiau saugant visuomenę, juolab kad e. savitarnoje bus taikomos tokios pačios sąlygos kaip ir anksčiau: „Paslaugas užsakinėjant e. savitarnoje laikas prie paštomato bus trumpesnis ir dar labiau sumažės bet kokio kontakto galimybė. Taip pat kurjeriai galės greičiau užpildyti laisvus skyrelius – atitinkamai mažinant siuntų vėlavimus bei aptarnaujant dar didesnį siuntų srautą.“

Naudodamiesi „Omniva LT“ privačių klientų e. savitarna siuntėjai gali iš karto matyti labiausiai perpildytus paštomatus ir pasirinkti kitą artimiausią paštomatą, patogiai el. paštu ir SMS žinute gauti siuntos kodą, su kuriuo galės sekti siuntą omniva.lt puslapyje, adreso kortelę vis dar galima paprastai atsispausdinti prie paštomato bei trapiems siuntiniams iš anksto užsisakyti paslaugą „Atsargiai“.

Įvedus karantiną „Omniva LT“ paštomatinių siuntų skaičius nuo kovo pradžios išaugo daugiau nei dvigubai, šiomis ekstremaliomis rinkos sąlygomis paštomatai tampa perpildyti ir dalis gyventojų susiduria su siuntų vėlavimu nuo 1 iki 5 dienų ar daugiau. Šiuo metu gavėjas siuntą iš paštomato atsiima vidutiniškai per vieną dieną – vadinasi, paštomato skyrelis būna užimtas vieną dieną ir kita siunta į jį negali būti įdėta. Gyventojų prašoma, gavus SMS žinutę, siuntą atsiimti OMNIVA paštomate kaip įmanoma greičiau.

Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje per 300 paštomatų. Bendrovėje šiuo metu dirba 263 darbuotojai ir, reaguojant į išaugusiais elektroninės prekybos apimtis, įmonė nuolat priima naujų darbuotojų.

Atsakyti

Prašome įrašyti komentarą
Įrašykite savo vardą